torsdag 25 juni 2009

Lite nytt i köket

Vilka underbara dagar det har varit den här veckan! Helt otroligt. Idag tog jag en promenad fram till stan. Varmt men jag gillar att gå på stan när jag är ledig, vi har en mysig sommarstad med många serveringar utefter Storgatan, det tycker jag är mysigt. Jag var tvungen att gå in på Forma rum och där hittade jag lite saker som jag inte kunde motstå:




En liten duk från Nyblom & Kollen, diskmedel från Maison Belle och ett hjärta i metall.



Duken fick en plats på köksbordet...




... och diskmedlet står här förstås :) Hjärtat hänger över sängen så nu äntligen är julkransen borta :D Japp, den plockades ner en vecka efter midsommar, gulp (skäms)!! Snart dags att sätta upp den igen :)


Idag har Anton varit duktig och oljat in 3 av våra trädgårdsstolar, för det har han tjänat 30 kronor per stol..


Ikväll är det Sommar med Ernst, det ska jag nog ta och kika på.. Ha en underbar torsdagkväll!! Kram Kicki

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad gulliga saker du har hittat.Skönt att sommaren kommit.Ha en skön kväll kramiz ~~~~RITA~~~~~.

Lissboden sa...

Hej!
Vad kul att du tittade in i min blogg.
Jag känner igen en hel massa saker från din blogg som jag har hemma hos mig.
Vilka fina pojkar du har!
Kram/Maria

Nicole sa...

Vilka söta saker du hittat!
Hihi, skulle vara praktiskt att kunna muta nån att måla åt sig, men ungarna är lite för små hos oss än, måste passa på att måla då lillebror sover...
Låter som om ni skulle bo i en riktigt mysig stad.
Ha en skön helg i värmen!

A home far away sa...

Oj så fina grejer och underbart kök!

Njut av sommarvärmen
Kram Gunilla i Singapore