onsdag 1 april 2009

På vägen hem...

När jag går hem från jobbet på kvällarna går jag genom hela vår lilla stad. Ni förstår att det kan ta lång tid ibland, det finns ju sååå många frestelser på vägen!! Klädaffärer som man måste in i och prova nåt nytt som kommit in, inredningsbutiker där man alltid hittar nåt att ta med hem, och så kan man behöva handla lite mer nödvändiga saker som mat och sånt. Inte lika roligt.. och handlar jag mat så är risken mycket stor att jag har med mig antingen en inredningstidning eller godis! Jag har mycket dålig karaktär när det gäller sånt. Idag skulle jag bara handla lite lite att äta sista biten hem men det blev ju en hel skål....!




Och igår kom jag över 100-strecket!! Jippiiii! Tänk att jag har haft över 100 besökare och till och med snälla goa människor som gett mig så gulliga kommentarer! Så otroligt kul!! Tack alla! Det var jag ju givetvis tvungen att fira så på hemvägen köpte jag en tidning. Det blev Allt i Hemmet Special med 25 fantastiska hem. Kan varmt rekommenderas! Nu ska jag äta upp resten i skålen och se på Du blir vad du äter... hmmm.... !!

2 kommentarer:

sockergryn och hemlikheter sa...

Hallå där i hallonsnåret!

Jag hittade precis hit till din mysiga blogg! Jättekul, jag kikar gärna in flera gånger!
Vilket fint vitrinskåp ni har byggt i matrummet, jag tycker det blev så bra!

Ha det gott!
Helena

PS! Jag knycker en godis ur din fina skål, det såg så himla gott ut! *fniss*

Nicole sa...

Mmm, det såg gott ut! Sambon veckohandlade hos oss denna vecka och glömde att handla godis!! Hur kan man glöma sånt!! Som tur var hade jag en liten gömma ´med lite påsgodis ;).
Inredningstidningar hör ju förstås också till mina svagheter...