söndag 29 mars 2009

Köket

Förra helgen köpte jag ju konsoler till hyllor som jag ska ha i köket och i sovrummet. Jag hittade inte själva hyllplanen då men min man köpte i veckan så nu har jag målat både dem och konsolerna i helgen, och i morgon åker de upp på väggen! Härligt! Tycker det är så fint hos er andra med dessa hyllor. Jag har ett så litet kök så jag behöver verkligen lite extra plats och så är de dekorativa i sig själva. Väldigt enkla och det gillar jag! Jag ska lägga in bilder på dem så småningom. Kom på att jag inte har lagt ut några bilder på mitt kök än men det beror på att det inte är riktigt färdigt än, och det är faktiskt svårt att fotografera det. Jag får inte till det som jag vill, men det kanske inte beror på köket utan på mig :)

Här är några bilder i alla fall, suddigt och ostylat, med sladdar och utan lister:







Ni släckte väl ner i går kväll? Vi stängde av strömmen helt och tände ett par värmeljus, mer fick jag inte ha för mannen för de skadar också miljön, och så spelade vi Alias. Tror att vi hade strömmen avstängd i 2 timmar istället för 1 för barnen tyckte det var så mysigt!! Kram Kicki

2 kommentarer:

Nicole sa...

Vilket härligt kök! Nytt och fint! Praktiskt också att ha både ett mindre bord i köket och sen en skild matsalsvrå. Här har vi ingen matsal, utan får alltid klämma ihop oss i köket också fastän vi har gäster.

Caroline sa...

Men vilket fint kök ni har! Ni måste vara nöjda vill ja lova!

Hoppas helgen varit skön! Kram Caroline /på Lindbacken