torsdag 26 mars 2009

Semlor!

Igår sa 11-åringen att han inte hade ätit en endaste liten semla i år, vi måste ju äta semlor nån gång!! Ojdå, en annan har ju ätit flera stycken...... tyckte det lät konstigt att han inte fått nån semla men när jag tänkte efter så har jag nog bara ätit semlor på jobbet. Stackars plutt! Klart han måste få semlor!! Så sagt och gjort, idag köpte jag semlebullar och mandelmassa och gjorde semlor så florsockret yrde. Mums!!


Han smällde i sig två stycken.. För mig var det fullt tillräckligt med en. Så blev det två stycken över till 18-åringen som kom hem från Göteborg alldeles nyss, han har spelat final i skol-SM i ishockey och han hade med sig en silvermedalj hem! Jättekul! Fina hockey-killar jag har.. Medaljen har jag runt halsen just nu :) Jag menar, när fick jag medalj senast??!! Nä, nu ska jag gå ner och se på Lyxfällan, och ni, i morgon är det FREDAG!! Härligt! Kram Kicki

2 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Fredag, fredag + lön! Kan det bli bättre? NEJ! :)
Klart man törs fråga vart jag köpt den, jag har beställt den från webbutiken www.fredrikmicael.se SÅÅ mkt fint har de!
Åh vad gott med semlor, oj oj åt han 2 st lillen... Gillar semlor förstår jag ;) Vem gör inte det?! :P
Trevlig helg!!
Kram Maria

Nicole sa...

Hihi, ja men semlor kan man väl äta när som helst på året!! Mums...
Roligt att du kikade in och ville vara med i tävlingen!